Menü

Garancia/reklamáció, panaszkezelés

A kiadó minden olyan tételre garanciát vállal, amelyre befolyással lehet (kiadvány minősége, csomagolás minősége stb.). A nyomdai hiba miatt használhatatlan vagy esztétikai hibás kiadványt a kiadó ingyen kicseréli (a postai kézbesítési díjakat pedig átvállalja). 

A küldönc (gyülekezeti tag, megkért közvetítő, nem professzionális szállító stb.) szállított csomagok esetén sem a megérkezési határidőért, sem a szállítás minőségéért nem tudunk felelősséget vállalni. A csomagok sérüléséből vagy eltűnéséből eredő károk ebben az esetben a megrendelőt terhelik. 

A GLS és Magyar Posta Zrt. kiszállításakor keletkező szállítási károk (amennyiben nem a csomagolásból eredtek) rendezése a Megrendelő és a szállító között lehetséges. A kiadó harmadik fél által okozott károkért nem tud felelősséget vállalni. 

 

Reklamáció, panaszkezelés

Reklamációval, panaszbenyújtással a kiadó bármelyik elérhetőségén élhet:

Cím: 1171 Budapest, Borsfa u. 55. 

Telefonszám: +36 1 256 5205

E-mail: info@adventkiado.hu

Vagy az "Írjon nekünk!" űrlap segítségével (kattintson, vagy a felső menűsorból válassza ki) írhat nekünk panasza ügyében.

Panaszait, reklamációját három napon belül kivizsgáljuk, és személyesen tájékoztatjuk az eredményekről. 

 

Amennyiben elégedetlen panaszkezelésünkkel

Amennyiben elégedetlen a panaszkezelésünkkel, az egyház vezetőségéhez fordulhat panasszal: csizmadiarobert@adventista.hu

Illetve a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap honlapján tájékozódhat, milyen hatósági úton érvényesítheti sérült vagy sérültnek vélt jogait. 

A fogyasztóvédelmi törvény alapján tájékozódhat arról, milyen lehetőségei vannak jogai érvényesítéséhez. A törvény szövegét itt találja: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99700155.tv